Hvordan skape flere leads og økt salg i dagens marked?

Inspirasjonsfrokost om innholdsmarkedsføring og salg

Pris

Gratis

Tid og sted

19. september 2019
0800-1000. Frokost fra 0800 – seminaret begynner 0830.

Sted:
Helsfyr Atrium – Innspurten 15, 0663 Oslo

Målgrupper

Daglig leder, administrerende direktør, markedsdirektør, markedssjef, salgsdirektør og salgsjef

Om arrangementet

Inbound Marketing hjelper deg med å tiltrekke flere leads for å øke salget. I en stadig voksende digital verden kan det være utfordrende å vite hvor man skal begynne og hva som kan tiltrekke nye kunder, som igjen kan gi nye salgsmuligheter. Legg om din digitale strategi og vinn flere kunder.

Inbound marketing øker salget

En digital strategi hjelper marked og salgsavdelinger med å nå de målene som er satt i bedriften. Dette bidrar med økt salg og økt kundelojalitet.

La oss være ærlige, vi lever i et digitalt kaos. Det er mange kanaler din bedrift må forholde seg til for å komme i kontakt med potensielle og eksisterende kunder. Kjøpsprosessen er endret. Det er derfor viktig for deg å kjenne til kundens situasjon, dens utfordringer og markedet.

Bli med på en inspirasjonsfrokost der du får lære deg gode knep som når de beste kontaktene.

På under 3 måneder har vi fått inn 9 nye konkrete salgsløp! Noe vi før brukte 1,5-2 år på! Bare de 2 siste månedene har vi fått rundt 200 konverteringer, mange av disse er personer og selskap vi aldri tidligere har snakket med.

– Eiliv Elvebakk, administrerende direktør i Triple-S


Inspirasjonsfrokosten gir deg innsikt i:

  • Viktigheten av å ha en digital strategi.
  • Tone of voice og personas.
  • Bruk av SMART modell, som kan sette kortsiktige og langsiktige mål.
  • Kartlegging av rollen til de ulike kanalene og deres steg i kundereisen
  • Kvalifisering av potensielle kunder og hvordan varme opp leads.
  • Hvordan salg og marked kan samarbeide for felles måloppnåelse.

Foredragsholderne

Anas Chair Yemlahi – Markedssjef og leder for STI Digital.

Gir deg innsikt i fordelene med Inbound marketing og salg. Anas vil gi et innblikk i hvordan salgs- og markedsavdelinger kan lage en digital strategi som skaper flere leads og økt salg gjennom innholdsmarkedsføring.

Kjetil Bøhn Mathisen, Forretningsutvikler i STI Digital.

Vet hvordan en kan doble leads og øke salget. Mathiesen vil ta deg med på en reise der han gir bedre beskrivelser, og forståelser, av dagens kjøpsprosesser, verdien av innholdsmarkedsføring og Inbound marketing. Du vil også få innblikk i norske suksesshistorier.