GODE KJØPSOPPLEVELSER ER NØKKELEN TIL ØKT LØNNSOMHET I RETAIL

Hvorfor skal kundene oppsøke butikken når de kan kjøpe det samme via nettet? Det er avgjørende å skape gode kundeopplevelser for å sikre økt konvertering og høyere snittsalg. Vi inviterer til et frokostmøte hvor målet er å inspirere til å iverksette målrettede tiltak som kan bidra til økt lønnsomhet.

Vi i STI, tidligere Euro Business School, har løpende dialog og samarbeid med flere av Norges største kjeder. Når vi spør kjedeledere hvor skoen trykker mest om dagen, så er det vel ingen overraskelse at færre besøkene og lavere vekst er det som trekkes frem. Årsakene til dette er mange; økt netthandel, handelslekkasje, ny teknologi, bransjeglidning, sterk konkurranse, overetablering osv. Uansett hva som er årsaken så representerer det en utfordring og en mulighet. Det er avgjørende å skape gode kundeopplevelser for å sikre økt konvertering og høyere snittsalg.

STI har gode resultater med kunder hvor vi har jobbet med disse problemstillingene, både på selger- og ledernivå. Viktige forutsetninger for å lykkes med dette er å vite hva kunden virkelig ønsker og en organisasjon med gode muligheter for læring og trening. Vi inviterer til et frokostmøte hvor målet er å inspirere til å iverksette målrettede tiltak som kan bidra til økt lønnsomhet.

FOREDRAGSHOLDERE:

Leif Terje Hansen, kjededirektør i Ferda,
forteller om hvordan de implementerer blandet læring i Ferdaskolen når de nå bygger opp Norges største og mest profesjonelle kjede for bobil og campingvogner.

Sten Ove Gudmundsrud, driftsdirektør i ARK,
kommer for å fortelle om hvordan de kontinuerlig måler kundenes kjøpsopplevelser i Norges største bokhandelkjede og hvilken effekt det har.

Inspirasjon,
Presentasjon av to spennende digitale konsepter for utvikling av ledere og medarbeidere

PÅMELDING:

Sted og adresse: Innspurten 15 (Helsfyr Atrium)

Dato: Tirsdag 24. april

Tid: Frokost serveres fra 08:00. Vi avslutter ca. 10:30.

Pris: Gratis

Skriv inn og trykk Enter for å søke