Gratis webinar – lær å lage en effektiv digital strategi

Kundene forholder seg til mange ulike kanaler før og underveis i en kjøpsprosess. Bedrifter har mange ulike kanaler å forholde seg til og det er stadig vanskeligere å lykkes med digital markedsføring. En digital strategi hjelper din bedrift med å etablere en kanalmiks som konverterer nye kunder.

Pris

Gratis

Tid og sted

31. januar 2019

09:00 – 10:15

Sted:
Online

Målgrupper

Målgruppen for webinaret passer for: Ledere, markedssjefer, Daglig leder, administrerende direktør og alle som jobber med flere kanaler i digital markedsføring. Det passer for de som ønsker å sette digital markedsføring i system og skape en helhetligtilnærming i markedsarbeidet.

I dagens kundereise, er det kritisk for din bedrift å kjenne til hvordan kundene navigerer før, under og etter kjøpsbeslutningen er tatt. Det finnes et bredt utvalg av kanaler. Det gjelder å kartlegge og kombinere de mest relevante kanalene for å kommunisere med din målgruppe.

En digital strategi skal være levende, og kunne justeres fortløpende basert på det som fungerer og det som kan forbedres.

I webinaret vil du lære følgende:

  • Viktigheten av å ha en digital strategi
  • Tone of voice, nåværende situasjon og personas.
  • Lære å bruke SMART modellen til å sette kortsiktige og langsiktige mål.
  • Kartlegge rollen til de ulike kanalene og hvilke steg i kundereisen
  • Hvordan kvalifisere potensielle kunder og varme opp leads?
  • Markedsplan – Hva er planen for å nå målene?
  • Konverteringssporing – hvilke KPI’er bør man følge for å sikre at man lykkes med den digitale strategien?

 

FOREDRAGSHOLDER

Anas Chair Yemlahi, Byråleder for STI Digital.

Vi hjelper våre kunder med å skape økt salg og økt lønnsomhet gjennom den digitale kundereisen.  STI har solid kompetanse på digital markedsføring, Inbound Marketing og leadsgenerering. Målet er hele tiden å bidra til økt omsetning hos våre kunder.

Anas har tidligere vært markedsansvarlig i Scandinavian Technology Institute (STI). Arbeidet omfattet digital markedsføring, skape leads til salgsavdelingen og digitalisering av markedsprosessene.

PÅMELDING

Arrangementet er gjennomført.