Fremtidens salg – er det Challenger Sales?

Mange implementerer nå «Challenger Sales» basert på Insight Selling som sin tilnærming til salgsutvikling. Kom på dette seminaret for å få innsikt i hvordan Thon og ConForm og STI Norway posisjonerer seg for fremtiden.

FROKOSTSEMINAR 16. OKTOBER

Challenger Sales øker stadig i popularitet blant haugevis av organisasjoner. Grunnen til denne store populariteten er ikke overraskende: metoden har vist seg å fungere særdeles godt.

Det er ingen hemmelighet at kundene både har større makt og større mulighet til å skaffe seg informasjon enn før. Dette har naturligvis påvirket B2B-salgsprosessen. Flere forsøker av den grunn å utvikle metoder for å lykkes i markeder kontinuerlig preget av endring. Det er likevel få konsepter som har slått like bra gjennom som «The Challenger Sale».

Etter en av salgsforskningens største studier, der tusenvis av intervjuer med salgsrepresentanter ble gjennomført, ble det endelige resultatet utgitt gjennom boken «The Challenger Sale» i 2011. Konklusjonene fra studien skulle vise seg å bli et betydningsfullt bidrag til salgsforskningen. De beste selgerne bygger nemlig ikke bare relasjoner. De utfordrer også kunden: mens relasjonsbyggeren forsøker å bli «godtatt» inn i kjøpers sone, vil «Challengeren» utfordre og dra kjøperen ut av denne komfortsonen.

Få innblikk i hvordan Challenger Sales kan implementeres i din organisasjon og hvilke resultater store aktører i norsk næringsliv har oppnådd gjennom metoden.

FOREDRAGSHOLDERNE

Per Christian Lunde – Partner / Chief specialist i STI

Gjennom sin innsikt i ledelse og kunnskap om hva som kjennetegner de beste operative lederne og rådgivende verdiselgerne vil han skape en forståelse av hva som skal til for å lykkes med å endre en kommersiell kultur gjennom Challenger Sales.

Per Christian Lunde har spesialkompetanse innen strategisk og operativt salg og ledelse. Han bistår store norske og internasjonale selskaper med å posisjonere seg for fremtidig vekst ved å profesjonalisere deres salgsorganisasjoner.

Per Griwell – Vice President Commercial i Thon Hotels

Med sine nøkkelkvalifikasjoner I ledelse, salg, kommunikasjon og markedsføring har han oppnådd betydelige resultater Thon systemet. Få innblikk i hans reise og hvordan framtidsrettet rådgivende verdisalg har bidratt til å forberede Thon for fremtidens kommersielle virkelighet.

Per Griwell har lang erfaring fra reiselivsbransjen, både fra fly- og hotellnæringen. Han har også erfaring med målrettet arbeid i store og mindre selskaper gjennom sterke kunderelasjoner.

Morten Stjern – Konsernsjef i Con-Form Group

Con-Forms satsning på egne ansatte, kompetanseutvikling og gjennomføring av forbedringsprosjekter på alle nivåer i organisasjonen skapte en resultatforbedring på 31% i 2017. Få innblikk i hvordan og hvorfor en toppleder setter profesjonalisering av salg og operativ ledelse i organisasjonen på dagsordenen utfra et lederperspektiv.

Morten Stjern har lang fartstid i byggebransjen og har oppnådd betydelige resultater. Gjennom sine nøkkelkvalifikasjoner i forhandlingsteknikk, budsjettstyring, strategiske prosesser og forretningsutvikling har han en unik evne til å oppnå gode resultater sammen med sine medarbeidere.

PÅMELDING

Pris: Gratis

Dato: 16. oktober, kl. 08:00 – 10:15

Sted: Hotel Bristol (sal Bristol Hall)

Kristian IV’s gate 7, 0164 Oslo

Skriv inn og trykk Enter for å søke

Frokostseminar