GAP Vision gir deg innsikten du trenger

Med GAP Vision får du full kontroll på bedriftens viktigste verdi - kunden

Måling av selgerprestasjoner

Dine selgeres prestasjoner i salgsprosessen påvirker dine muligheter sikre deg en ny kunde. Ved å hente inn kundens egen opplevelse av disse prestasjonene, vil du være i stand til å styre de forhold som betyr mest for kundens kjøpsbeslutning.

Markedsundersøkelse

Markedets opplevelse av deg og det du leverer er avgjørende for hvordan kundeforholdet vil utvikles videre.

GAP Vision hjelper deg med å holde kundeopplevelsen under oppsikt for å sikre at du har tilfredse kunder.

Medarbeiderundersøkelse

Gå fra å tro til å vite med anonyme og direkte innspill fra dine medarbeidere. Slik kan du utvikle de rette ferdighetene for å kunne lede best mulig.
Å kunne si sin mening gjør også at medarbeidere ønsker å bidra, og knytter seg sterkere til bedriften.

SE videoen

Hvorfor GAP Vision?

GAP Vision tilbyr et verktøy for å støtte måling og utvikling av prestasjoner i din virksomhet. Ved å velge GAP Vision som et supplement til de tradisjonelle forretningssystemene dine, er du sikret god styring med alle harde og myke faktorer som påvirker virksomhetens resultater.

 

Du vil enkelt kunne identifisere områder med et klart forbedringspotensial, og gjennom analyse avdekke hvilke områder som sterkest påvirker de økonomiske resultatene dine. På disse områdene kan du iverksette trening basert på beste praksis.

Undersøkelser på farten

Med mobilundersøkelser kan du nå kunden på farten, enten det er umiddelbart etter opplevelsen eller du ønsker å høre hvordan kunden opplever noe underveis. GAP Vision har utviklet undersøkelser spesielt tilpasset mobile brukerflater.

Forstå dine kunder

Det du antar at er viktigst for kundene, kan vise seg å være noe helt annet. GAP Vision gir deg innsikt i kundens opplevelse og hva som er de aller viktigste driverne for deres tilfredshet, lojalitet og ambassadørgrad.

Tiltak basert på innsikt

Uavhengig av bransje, er forbedring alltid et viktig element for å sikre selskapets konkurransekraft. Den største effekten av trening får du ved å trene på de rette områdene som har størst påvirkning på kundens tilfredshet, lojalitet og ambassadørgrad.

Kontakt oss