Juryen – Årets kundeserviceledelse 2018

Prisen deles ut på grunnlag av juryens omfattende vurderinger/evaluering av de påmeldte. Juryen ledes av STI. De øvrige medlemmene består av eksperter innen kundeservice og ledelse. Klikk her for å melde deg på. 

lene
Lene Moe Bjørkheim,
Juryformann og Senior konsulent i STI

Lene har 15 års erfaring fra kundeservice og salg, med bakgrunn fra telefonsalg, salg av komplekse løsninger og drift av kundeservice. Kundeservice ligger hennes hjerte nærmest, og de siste årene har hun jobbet med strategisk og operativt utvikling av kundeserviceavdelinger i mange ulike bransjer. Lene har bidratt til gode resultater gjennom et ufravikelig medarbeider- og kundefokus. Hun evner å avdekke potensialet i personer og prosesser for å optimalisere driften, og hennes store styrke ligger i å se løsninger – dette er erfaring som kommer godt med som juryformann for Årets Kundeserviceledelse.


Christoffer Hovden,
New Generation HR Manager, Teila Norge

Christoffer jobber i dag som HR Manager i Telia Norge. Hovde har virkelig gjort seg utmerket seg som leder. I 2013 ble han nominert som «Ungt ledertalent» i IKEA, og i 2014 ble han plukket ut som kandidat til «Årets Unge Ledere» av Assessit.
Som person er han opptatt av å bidra aktivt til samfunnet og dyrker samfunnsengasjement blant annet gjennom deltakelse i en rekke ulike nettverk. Han i bidrar blant annet i Leadership Foundation sitt menorprogram, som har som hensikt å gi unge med minioritetsbakgrunn et utvidet nettverk og kunnskap om arbeidslivet for å forhindre dropout fra utdanning. Ønsker du å lese mer om hans engasjement innen ledelse se hans lederblogg www.christofferhovde.com


Maria Aasbø,
Daglig leder, Ungt Entreprenørskap Rogaland

Maria Aasbø har mer enn 15 års erfaring fra bank og finans, i hovedsak fra kundeservice og ledelse.  Hun har akkurat tiltrådt stillingen som daglig leder i Ungt Entreprenørskap Rogaland og jobber nå med å utvikle barn og unges kreativitet, skaperglede og tro på seg selv, samt å styrke samhandlingen i lokalsamfunnet mellom næringsliv og skole. Maria deler innimellom også sine tanker og erfaringer i en egen blogg for å bidra til at flere kunder får god service og at flere mennesker opplever godt lederskap.

Et av de resultatene Maria har oppnådd er å være 1 av 3 finalister til “Årets kundeserviceledelse 2016”. www.mariaaasbo.no


Børge Astrup
,
CEO, Puzzel (tidligere Intelecom)

Børge startet sin karriere i Mamut ASA i 2005 der han var ansatt i ulike lederroller. Han har over 10 års erfaring med svært sterke resultater i salgsledelse og forretningsutvikling fra programvareindustrien. Han har bred kunnskap om kundeservice, salg og strategi både nasjonalt og internasjonalt.

I dag er Børge ansatt som CEO i Puzzel, som er en ledende tilbyder av kontaktsenterløsninger og digitale mobile betalingsløsninger. For Puzzel så handler alt om å: Solving Customer Interactions. Børge er en visjonær og action orientert leder som gir alt for å oppnå de målene som er satt.


Trine Lise Ness Grimstad
,
Direktør for Kunde og Leveranse hos Digitale Medier 1881

20 år erfaring fra å lede, utvikle og etablere kunde – og salgssentre i privat og B2B segmentet. Har ledet kundesentre fra under 10 til over 400 medarbeidere
Har jobbet som konsulent og management for hire i 10 år med mål om å hjelpe bedrifter å lykkes med å legge til rette for sette gode kundeopplevelser i system med gode resultater
Legger stor vekt å bygge bevisste kulturer som knyttes sammen med verdier, visjon og strategien i selskapet, samt bevisstgjøring i lederrollen.

Ingar Næss
Rådgiver/ Maturus AS / Fotograf StudioF2 / eier Ledernytt

Ingar har jobbet med med salg og kundeservice i over 40 år. I 2000 etablerte han Refleks (solgt til QuestBack) som et av de første nettbaserte undersøkelses selskaper i Norge, med fokus på nettopp kundeservice. Han har selv gjennomført over tusen undersøkelser rundt dette tema frem til i dag. Han er medeier og foto/journalist i magasinet og nettstedet Ledernytt.no, hvor kundeservice absolutt er et aktuelt tema, og har ellers 20 års erfaring  i handelsvirksomhet i større kjeder. I tillegg har han 10 års erfaring fra Telenor.

finnolav

Finn Olav Sveinall,
Seniorkonsulent hos TNS-Gallup

Finn Olav Sveinall har jobbet med undersøkelser for mange av de største kundesentrene i Norge i de siste 10 årene. Han er mye brukt i foredrag omkring kundeservice og har et hjerte for god kundeservice. Med over en million kundeserviceintervjuer på samvittigheten er Sveinall en av de personene i Norge med mest erfaring innenfor kundeservicemålinger. Han jobber også med opplæring av kundekonsulenter basert på tilfredshetsmålinger.

lene

Heidi Amundsen Haave,
Director HR & QA, STI

Heidi har sin bakgrunn fra kundeservice innen ulike bransjer. Her har hun jobbet som kundebehandler, teamleder og avdelingsleder.
Siden 1999 har hun jobbet som bedriftsrådgiver, blant annet som selvstendig næringsdrivende, før hun i 2005 startet som konsulent i STI.

Hun har i denne perioden bistått flere kundesentre med bl.a. å endre fokus fra service til salg. I den forbindelse har hun gjennomført individuell coaching med over 700 kundebehandlere og ledere. Hun har frem til 01.01.2017 ledet våre konsulenter som jobber med utvikling av kundeservice/kundesenteret, før hun gikk over i rollen som HR -og kvalitetsansvarlig.

Skriv inn og trykk Enter for å søke