EKSPERTER PÅ INBOUND MARKETING

Ved å jobbe strategisk og helhetlig med våre kunder, bidrar STI til flere kvalifiserte leads og økt lønnsomhet. Det handler om å selge, og vi må møte kundene der de starter å kjøpe – på nett

Vi gjør en forskjell!

Våre tjenester

seo
Søkemotoroptimalisering
innholdsproduksjon
Innholdsproduksjon
marketing-automation
Marketing automation
social-media
Sosiale medier
adwords
Google AdWords
nettsider
Nettsider
landingssider
Landingssider
cta
Call to action
innsikt-og-maling
Innsikt og måling
salgstrening
Salgstrening

Last ned e-bok

30 beste tips, triks og idéer om leadsgenerering

I de tre siste årene har vi jobbet med Inbound Marketing og leadsgenering. Det har vært en spennende og lærerik reise. Målet har hele tiden vært å bidra til økt omsetning i de bedriftene vi jobber med. I tillegg, som vi ser som like viktig, er det å kunne gjøre hverdagen til selgere enklere. Det handler om å levere kvalifiserte leads til salgsapparatet!

I vedlagte e-bok deler vi erfaringer, ideer og tips. Vi ønsker deg god lesing.

Referanser

  • STI har opparbeidet verdifull kompetanse innenfor området Lead Management. De har også erfaring med salgsledelse knyttet opp til Inbound - tankegangen, som vi ser frem til å få resultater av fremover.

    Kåre Johan Røinås - Markedsdirektør
    Kåre Johan Røinås - Markedsdirektør Ferda
  • Vi har jobbet strategisk med STI i forhold til salg- og markedsføring. Vi har sammen etablert en digital salgsprosess ved bruk av Inbound Marketing. Dette har blitt en ny salgskanal for oss, som generer økt trafikk til våre nettsider, konverteringer gjennom gode landingssider og en økning i antall kvalifiserte salgsmøter.

    Steffen Skaar - Markedsføringssjef
    Steffen Skaar - Markedsføringssjef Giek Kredittforsikring
  • På mandag fikk vi vårt aller første lead som hadde gått gjennom hele det digitale løpet vi har satt opp! Fra Facebook-annonse til blogginnlegg, så videre til kundecase og til slutt booking av et møte med oss. Kjempegøy! Dette lover godt for 2018 og fremover. Godt å kunne få vist internt at dette fungerer og at det helt klart er et riktig og viktig satsingsområde for oss.

    Sonia Saavedra - Markedssjef
    Sonia Saavedra - Markedssjef Triple-S
  • Vi har jobbet strategisk med STI i forhold til salg- og markedsføring. Vi har sammen etablert en digital salgsprosess ved bruk av Inbound Marketing. Dette har blitt en ny salgskanal for oss, som generer økt trafikk til våre nettsider, konverteringer gjennom gode landingssider og en økning i antall kvalifiserte salgsmøter.

    Steffen Skaar - Markedsføringssjef
    Steffen Skaar - Markedsføringssjef Giek Kredittforsikring
  • STI har opparbeidet verdifull kompetanse innenfor området Lead Management. De har også erfaring med salgsledelse knyttet opp til Inbound - tankegangen, som vi ser frem til å få resultater av fremover.

    Kåre Johan Røinås - Markedsdirektør
    Kåre Johan Røinås - Markedsdirektør Ferda
  • På mandag fikk vi vårt aller første lead som hadde gått gjennom hele det digitale løpet vi har satt opp! Fra Facebook-annonse til blogginnlegg, så videre til kundecase og til slutt booking av et møte med oss. Kjempegøy! Dette lover godt for 2018 og fremover. Godt å kunne få vist internt at dette fungerer og at det helt klart er et riktig og viktig satsingsområde for oss.

    Sonia Saavedra - Markedssjef
    Sonia Saavedra - Markedssjef Triple-S

Skriv inn og trykk Enter for å søke

Si ja til vårt nyhetsbrev

Motta lønnsom informasjon om salg, service og ledelse? Motta invitasjoner til våre etterspurte frokostseminarer og arrangementer? Da trenger vi ditt samtykke!

Du kan når som helst endre dine e-postpreferanser, og lese mer om hvordan vi behandler personopplysning i vår personvernerklæring.