EKSPERTER PÅ INBOUND MARKETING

Ved å jobbe strategisk og helhetlig med våre kunder, bidrar STI til flere kvalifiserte leads og økt lønnsomhet. Det handler om å selge, og vi må møte kundene der de starter å kjøpe – på nett

Vi gjør en forskjell!

Våre tjenester

seo
Søkemotoroptimalisering
innholdsproduksjon
Innholdsproduksjon
marketing-automation
Marketing automation
social-media
Sosiale medier
adwords
Google AdWords
nettsider
Nettsider
landingssider
Landingssider
cta
Call to action
innsikt-og-maling
Innsikt og måling
salgstrening
Salgstrening

Last ned e-bok

De 30 beste tipsene, triksene og ideene om leadsgenerering

STI har bygget opp ekspertkompetanse på Inbound Marketing og leadsgenerering. Målet har hele tiden vært å bidra til økt omsetning i de selskapene vi jobber for.

Ved å etablere den digitale kundereisen som møter kundens kjøpsprosess, er du godt rustet for å kunne øke salget ditt!

I vedlagte e-bok deler vi erfaringer, ideer og tips. Vi ønsker deg god lesing.

Referanser

  • STI har opparbeidet verdifull kompetanse innenfor området Lead Management. De har også erfaring med salgsledelse knyttet opp til Inbound - tankegangen, som vi ser frem til å få resultater av fremover.

    Kåre Johan Røinås
    Kåre Johan Røinås Ferda / Markedsdirektør
  • Vi har jobbet strategisk med STI i forhold til salg- og markedsføring. Vi har sammen etablert en digital salgsprosess ved bruk av Inbound Marketing. Dette har blitt en ny salgskanal for oss, som generer økt trafikk til våre nettsider, konverteringer gjennom gode landingssider og en økning i antall kvalifiserte salgsmøter.

    Steffen Skaar
    Steffen Skaar Giek Kredittforsikring / Markedsføringssjef
  • På mandag fikk vi vårt aller første lead som hadde gått gjennom hele det digitale løpet vi har satt opp! Fra Facebook-annonse til blogginnlegg, så videre til kundecase og til slutt booking av et møte med oss. Kjempegøy! Dette lover godt for 2018 og fremover. Godt å kunne få vist internt at dette fungerer og at det helt klart er et riktig og viktig satsingsområde for oss.

    Sonia Saavedra
    Sonia Saavedra Triple-S / Markedssjef
  • Vi har jobbet strategisk med STI i forhold til salg- og markedsføring. Vi har sammen etablert en digital salgsprosess ved bruk av Inbound Marketing. Dette har blitt en ny salgskanal for oss, som generer økt trafikk til våre nettsider, konverteringer gjennom gode landingssider og en økning i antall kvalifiserte salgsmøter.

    Steffen Skaar
    Steffen Skaar Giek Kredittforsikring / Markedsføringssjef
  • STI har opparbeidet verdifull kompetanse innenfor området Lead Management. De har også erfaring med salgsledelse knyttet opp til Inbound - tankegangen, som vi ser frem til å få resultater av fremover.

    Kåre Johan Røinås
    Kåre Johan Røinås Ferda / Markedsdirektør
  • På mandag fikk vi vårt aller første lead som hadde gått gjennom hele det digitale løpet vi har satt opp! Fra Facebook-annonse til blogginnlegg, så videre til kundecase og til slutt booking av et møte med oss. Kjempegøy! Dette lover godt for 2018 og fremover. Godt å kunne få vist internt at dette fungerer og at det helt klart er et riktig og viktig satsingsområde for oss.

    Sonia Saavedra
    Sonia Saavedra Triple-S / Markedssjef

Skriv inn og trykk Enter for å søke