Hvordan tilnærme oss kvalifiserte leads?
Hvordan skal vi tilnærme oss leads som er interessert i dine produkter og tjenester? Hvordan skal vi skille kjøpsklare kunder kontra de med mindre interesse? Hvilke kunder er klare for å bli kontaktet nå? Hvilke kunder må «varmes» opp ytterligere før kontakt etableres?
STI har lang erfaring med å jobbe med «inbound sales». Med en oppdatert/ny salgsprosess og riktig bruk av teknologi, bygger vi en helt ny salgskanal til våre kunder.
Det er stor sannsynlighet for at du kun får én mulighet!
I mange tilfeller er det slik at kunden gjør sine vurderinger og oppfatninger for videre samarbeid i sitt første møte med din bedrift! Hvordan kan vi på best mulig måte forberede oss, og sikre at vi klarer å gjennomføre et godt førstegangsmøte som sikrer videre dialog og salg?
Våre kunder sier at de opplever at selger ikke forbereder seg godt nok til førstegangsmøtet, og derfor ikke klarer å synliggjøre verdien av sine tjenester og produkter. Gode forberedelser og etablerte salgsprosesser skaper trygghet og bedre resultater!