Nye kunder

Vi kan hjelpe deg å skaffe flere nye kunder!

Kjøpsprosessene er i endring i samtlige bransjer. Kundene orienterer seg annerledes enn tidligere. Når en bedrift skal foreta et innkjøp i dag, så vil den ansvarlige personen foreta et søk på internett og i eget nettverk. Endringer i kjøpsprosessen gjør det enda viktigere enn tidligere å kjenne kundens situasjon, utfordringer og marked. Samtidig ønsker stadig færre kunder å bli kontaktet av selgere i vurderingsfasen. Det er avgjørende for selskapene å formidle sitt budskap på kundenes premisser.

Å skape nye salgsmuligheter er viktig for alle bedrifter. Digitaliseringen av salgsprosessen krever enda dyktigere salgsorganisasjoner. De bedriftene som lykkes best er tilstede med relevant informasjon når kunden starter sitt søk på nett, og klarer via kontakt med kunden å gjøre interessenter på nett om til varme salgsmuligheter. Dette setter også krav til kompetanse om salgsprosessen fra nettsøk, via kontakt og møtebooking, til et godt gjennomført førstegangsmøte.

Har du en utfordring? Kontakt oss for en prat:

Skriv inn og trykk Enter for å søke