OM STI

OM STI

I en tid der konkurransebildet endres i rekordfart, hjelper vi norske virksomheter å finne, vinne og beholde kunder gjennom hele kundereisen – fra innsikt og strategivalg, til implementering, gjennomføring og salg. I tillegg hjelper vi med å bygge broene mellom online og offline salg.

Hos oss møter du ikke forskjellige avdelinger, men ett dedikert team som settes sammen ut fra dine behov. Vi kan hjelpe deg gjennom hele verdikjeden fra innsikt og analyse til innovasjon, e-commerce, digital markedsføring, produksjon av filmer og trening av salgspersonell.

Noen vil kalle det å forberede seg for en omskiftelig framtid. Vi kaller det å skape rå konkurransekraft. For en ting er klart, når mye virker usikkert, er det også større muligheter for dem som er villig til å satse.

ebs-3671_preview

VÅR HISTORIE

VÅR HISTORIE

STI ble etablert i 1988 med en klar misjon; å hjelpe virksomheter å realisere sitt fulle potensiale – ved hjelp av eksisterende ressurser. Vi har siden oppstart skapt gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

Det finnes knapt én utfordring innen kundeveien som er ukjent for oss. Vi har utviklet og motivert ledere, selgere og kundeservicemedarbeidere i mange av Norges ledende bedrifter. Mer enn 75 000 mennesker har til nå deltatt på våre utviklingsprogrammer. Vi liker å si at vi har lært opp de beste. Og lært av de beste. Klikk her for å bli kjent med menneskene som jobber i STI.

SLIK HJELPER VI VÅRE KUNDER

SLIK HJELPER VI VÅRE KUNDER

Vi utvikler fremtidens bedrifter gjennom innsikt, kunnskap og mestring. Vi gjør en forskjell! Fremtidens bedrifter kan blant annet identifiseres med en eller flere av disse områdene;

At bedriften har / vil ha et bevisst forhold til endringer og innovasjon. Fremtiden tilhører de som planlegger for den i dag.

At bedriften har / vil ha et bevisst forhold til endringer og innovasjon. Fremtiden tilhører de som planlegger for den i dag.

At bedriften tar / vil ta et aktivt samfunnsansvar og viser det stolt frem.

At bedriften tar / vil ta et aktivt samfunnsansvar og viser det stolt frem.

At bedriften dyrker en læring- og utviklingskultur og skaper en lærende organisasjon eller vil bli en lærende organisasjon.

At bedriften dyrker en læring- og utviklingskultur og skaper en lærende organisasjon eller vil bli en lærende organisasjon.

At bedriften jobber eller vil jobbe aktivt med kundeutvikling og verdiskapning for sine kunder. De er enkle å forholde seg til og uanstrengt å handle av.

At bedriften jobber eller vil jobbe aktivt med kundeutvikling og verdiskapning for sine kunder. De er enkle å forholde seg til og uanstrengt å handle av.

At bedriften har som mål å forstå og forbedre kundereisen gjennom alle stegene i kjøpsprosessen.

At bedriften har som mål å forstå og forbedre kundereisen gjennom alle stegene i kjøpsprosessen.