OM OSS

OM OSS

Scandinavian Technology Institute (STI), tidligere Euro Business School, er et konsulentselskap som utvikler hele kundereisen. Det som skiller oss fra andre selskaper er vår evne til å kombinere vår kompetanse innen salg, service og ledelse til å skape gode kundeopplevelser gjennom alle ledd i dagens kundereise, både i digitale og offline kanaler.

Vi skaper resultater for våre kunder innen Inbond marketing, leadsgenerering og kundesegmentering, samt evaluerer og utvikler salgsorganisasjoner og ledere. Vi er markedsleder i vår bransje og setter alltid kunden først. Vi retter oss både mot bedriftsmarkedet (B2B), Retail (B2C) og byggebransjen. Med innsikt fra egne målesystemer, kurs og prosesser, samt e-læring og film, skaper vi resultater sammen med våre kunder.

ebs-1790

VÅR HISTORIE

VÅR HISTORIE

STI ble etablert i 1988 med en klar misjon; å hjelpe virksomheter å realisere sitt fulle potensiale – ved hjelp av eksisterende ressurser. Vi har siden oppstart skapt gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

Det finnes knapt én utfordring innen kundeveien som er ukjent for oss. Vi har utviklet og motivert ledere, selgere og kundeservicemedarbeidere i mange av Norges ledende bedrifter. Mer enn 75 000 mennesker har til nå deltatt på våre utviklingsprogrammer. Vi liker å si at vi har lært opp de beste. Og lært av de beste. Klikk her for å bli kjent med menneskene som jobber i STI.

SLIK HJELPER VI VÅRE KUNDER

SLIK HJELPER VI VÅRE KUNDER

Vi utvikler fremtiden bedrifter gjennom innsikt, kunnskap og mestring. Vi gjør en forskjell! Fremtidens bedrifter kan blant annet identifiseres med en eller flere av disse områdene;

At bedriften har / vil ha et bevisst forhold til endringer og innovasjon. Fremtiden tilhører de som planlegger for den i dag.

At bedriften har / vil ha et bevisst forhold til endringer og innovasjon. Fremtiden tilhører de som planlegger for den i dag.

At bedriften tar / vil ta et aktivt samfunnsansvar og viser det stolt frem.

At bedriften tar / vil ta et aktivt samfunnsansvar og viser det stolt frem.

At bedriften dyrker en læring- og utviklingskultur og skaper en lærende organisasjon eller vil bli en lærende organisasjon.

At bedriften dyrker en læring- og utviklingskultur og skaper en lærende organisasjon eller vil bli en lærende organisasjon.

At bedriften jobber eller vil jobbe aktivt med kundeutvikling og verdiskapning for sine kunder. De er enkle å forholde seg til og uanstrengt å handle av.

At bedriften jobber eller vil jobbe aktivt med kundeutvikling og verdiskapning for sine kunder. De er enkle å forholde seg til og uanstrengt å handle av.

At bedriften har som mål å forstå og forbedre kundereisen gjennom alle stegene i kjøpsprosessen.

At bedriften har som mål å forstå og forbedre kundereisen gjennom alle stegene i kjøpsprosessen.

Skriv inn og trykk Enter for å søke