FLYTOGET

Flytoget er et høyhastighetstog som bringer passasjerer til og fra Oslo Lufthavn, med Drammen som endestasjon i vest. Flytoget ble i 2008 kåret til Norges beste arbeidsplass av Great Place to Work Institute. I 2010 kom Flytoget på førsteplass i Norsk Kundebarometer, både når det gjaldt tilfredshet og lojalitet.

GJENNOMFØRING
OG PROSESS

GJENNOMFØRING OG PROSESS

STI, tidligere Euro Business School, har siden 2005 vært med på å utvikle bedriftskulturen og verdiene i Flytoget.

Sammen med STI har alle kundetreffpunkter blitt definert for å sikre at Flytoget møter kundene på en god måte på hvert eneste treffpunkt. Samtlige medarbeidere i organisasjonen har vært gjennom en serviceopplæring.

RESULTAT AV
SAMARBEIDET

RESULTAT AV SAMARBEIDET

Flytoget hadde i 2008 og 2010 Norges mest fornøyde kunder, og i 2010 kom Flytoget på førsteplass i Norsk Kundebarometer, både når det gjaldt tilfredshet og lojalitet. I 2006 og 2007 kom Flytoget på henholdsvis andre og tredje plass i samme måling.

”Det som er spesielt bra med STI, tidligere Euro Business School, er evnen til å sette seg inn i våre utfordringer og skreddersy løsninger som gir resultater. De tør å utfordre oss på en konstruktiv måte. De balanserer fint mellom det humoristiske og det alvorlige som gjør at resultatet bli vellykket.” Kari Skybak – HR-direktør

STI

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vi skaper gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

TA KONTAKT

TA KONTAKT

Vi blir gjerne bedre kjent med deg og kan gi deg noen råd på veien. Ta kontakt for en uforpliktende samtale.