FLYTOGET

Flytoget er et høyhastighetstog som bringer passasjerer til og fra Oslo Lufthavn, med Drammen som endestasjon i vest. Flytoget ble i 2008 kåret til Norges beste arbeidsplass av Great Place to Work Institute. I 2010 kom Flytoget på førsteplass i Norsk Kundebarometer, både når det gjaldt tilfredshet og lojalitet.

GJENNOMFØRING
OG PROSESS

GJENNOMFØRING OG PROSESS

STI, tidligere Euro Business School, har siden 2005 vært med på å utvikle bedriftskulturen og verdiene i Flytoget.

Sammen med STI har alle kundetreffpunkter blitt definert for å sikre at Flytoget møter kundene på en god måte på hvert eneste treffpunkt. Samtlige medarbeidere i organisasjonen har vært gjennom en serviceopplæring.

RESULTAT AV
SAMARBEIDET

RESULTAT AV SAMARBEIDET

Flytoget hadde i 2008 og 2010 Norges mest fornøyde kunder, og i 2010 kom Flytoget på førsteplass i Norsk Kundebarometer, både når det gjaldt tilfredshet og lojalitet. I 2006 og 2007 kom Flytoget på henholdsvis andre og tredje plass i samme måling.

”Det som er spesielt bra med STI, tidligere Euro Business School, er evnen til å sette seg inn i våre utfordringer og skreddersy løsninger som gir resultater. De tør å utfordre oss på en konstruktiv måte. De balanserer fint mellom det humoristiske og det alvorlige som gjør at resultatet bli vellykket.” Kari Skybak – HR-direktør

STI

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vi skaper gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

TA KONTAKT

TA KONTAKT

Vi blir gjerne bedre kjent med deg og kan gi deg noen råd på veien. Ta kontakt for en uforpliktende samtale.

Skriv inn og trykk Enter for å søke