HERTZ

Hertz er Norges største bildelingsselskap, og en betydelig aktør i den raskt voksende delingsøkonomien. Hertz har over 500 utleiepunkter bare i Norge og er representert på samtlige flyplasser. Bilflåten i Norge består av ca. 10 000 nye biler fra verdens ledende produsenter.

GJENNOMFØRING
OG PROSESS

GJENNOMFØRING OG PROSESS

Utfordringen er at det er veldig mange nye konkurrenter som kommer inn i markedet de neste årene. Hertz skal være førstevalget innen bilutleie, også i den nye delingsøkonomien, med heldigitale delings- og mobilitetsløsninger. Da er det nødvendig med en tydelig og god strategi, som er forankret i hele organisasjonen. Med dette som utgangspunkt, søkte Hertz Norge etter en samarbeidspartner som kunne gi støtte i en langsiktig strategiprosess.

RESULTAT AV
SAMARBEIDET

RESULTAT AV SAMARBEIDET

Valget falt på STI og Nancy Fandler Brodin, som er Senior Innovation Manager i STI. Hun har nå fulgt Hertz Norge i prosessen de siste fem årene. For Hertz har det vært helt avgjørende at STI følger prosessen tett over lang tid. Nancy setter agenda og holder Hertz oppdatert på trender og utvikling i samfunnet, og har bidratt til at strategiprosessen prioriteres i en travel hverdag.

Målet er at strategiprosjektet skal føre til at Hertz Norge er ledende på mobilitet i 2025.
-Vi kommer derfor til å jobbe kontinuerlig med STI og strategiprosjektet i mange år fremover, sier Trygve Simonsen, administrerende direktør i Hertz Norge. Investeringen vi gjør på strategi, kommer til å bære seg selv, og gi bedre resultater for bedriften. Og dermed også dens ansatte og eiere, avslutter han.

STI

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vi skaper gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

mg_6529-kopi2-kopi

FÅ EN SMAKEBIT

Den 29. mai serverer Morten Brandt essensen av hva som skal til for å lykkes med salg i Oslo Konserthus. Kjøpsprosessen er i endring i samtlige bransjer. Kundene orienterer seg annerledes enn tidligere. I dette foredraget får du en rekke gode, praktiske tilnærminger til hvordan du skal kunne øke salget. Les mer og meld deg på her.

TA KONTAKT

TA KONTAKT

Vi blir gjerne bedre kjent med deg og kan gi deg noen råd på veien. Ta kontakt for en uforpliktende samtale.