NORDIC CHOICE HOTELS

For å lykkes med salg må selgerens prestasjoner være gode. Nordic Choice Hotels har en stor salgsorganisasjon med kunnskap og erfaring som varierer fra person til person. For å trene og utvikle en slik salgsorganisasjon kreves ulike verktøy og kompetanse for den enkelte. Dette var bakgrunnen for etableringen av Nordic Choice Sales Academy.

GJENNOMFØRING
OG PROSESS

GJENNOMFØRING OG PROSESS

Hotellkjeden inngikk høsten 2011 en 2 års avtale med STI, tidligere Euro Business School. Prosessen inkluderer analyse, rådgivning og evaluering av selgerprestasjoner og kundetilfredshet. Alle har i tillegg jobbet med interaktive salgskurs på nett i flere moduler, bestående av skreddersydde kompetansefilmer med fokus på individuell salgstrening og sertifisering.

RESULTAT AV
SAMARBEIDET

RESULTAT AV SAMARBEIDET

I 2013 opplevde Nordic Choice kjeden en rekke oppsiktsvekkende resultater:

• Salgsøkning på 33,2 %.
• Totalt antall salgsrettede kundemøter økte med 6 %.
• Gjennom tydelige mål i alle salgsmøtene har antall tilbud økt med 35 % fra 2012.
• Gjennom analyseverktøyet GAP Vision, avdekket Nordic Choice de viktigste driverne i salget for kundetilfredshet og lojalitet.
Nordic Choice ble kåret til årets resultatskaper av STI i 2013. Les mer her.

STI

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vi skaper gode resultater for og i samarbeid med våre kunder.

TA KONTAKT

TA KONTAKT

Vi blir gjerne bedre kjent med deg og kan gi deg noen råd på veien. Ta kontakt for en uforpliktende samtale.

Skriv inn og trykk Enter for å søke