Wikborg Rein

Wikborg Rein er Norges største og et internasjonalt advokatfirma med kontorer i fire land. Gjennom deres tilstedeværelse i Oslo, Bergen, London, Singapore og Shanghai, bistår og rådgir de [...]

Ark

ARK er Norges største bokhandelkjede. Med 142 butikker over hele landet, nettbutikken ARK.NO og leseappen ARK e-bok skal de være den mest tilgjengelige måten å kjøpe bøker på. Deres mål er å ha [...]

AEO

For å styrke sin posisjon i markedet inngikk industrivarehuset Albert E. Olsen et samarbeid med STI. – Fått en større forståelse for hva egen aktivitet og struktur i salgsarbeidet betyr for [...]

JobbDirekte

JobbDirekte benytter e-læringstjenesten STI 24/7. Telefonselgerne er svært fornøyde med STI 24/7 fordi kursene har gitt økt forståelse for kundenes behov oh større forståelse for hva salg er.

Avinor

Resultatet ble økt omsetning på de butikkene som deltok i  programmet. I forhold til referansegruppen (andre sammenlignbare butikker) oppnådde butikkene betydelig økt omsetning per kunde. Det [...]

Polarn O. Pyret

Programmet hadde oppstart i september med «Train the trainer» kurs for alle butikkledere.Trening støttet av film på PO.P School og mersalgsskjema i butikk

Princess Gruppen

Princess Gruppen har samarbeidet med STI, tidligere Euro Business School, siden 2004. STI har blant annet bidratt med Måling på ledere, lederoppfølging, salgsledelse, forretningsforståelse og [...]

If Skadeforsikring

If har benyttet seg av kompetanseportalen STI 24/7 siden 2010. Selgere og ledere har gjennom STI 24/7 fått muligheten til å utvikle seg gjennom en rekke kurs, enten via mobil, nettbrett eller PC.

page 1 of 2

Skriv inn og trykk Enter for å søke