Ark

ARK er Norges største bokhandelkjede. Med 142 butikker over hele landet, nettbutikken ARK.NO og leseappen ARK e-bok skal de være den mest tilgjengelige måten å kjøpe bøker på. Deres mål er å ha [...]

Fortum

Fortum oppnådde 25% høyere salg med 50% færre kundehenvendelser. Hvert år deler vi ut prisen Årets resultatskaper til den av våre kunder som har skapt de beste resultatene innen ledelse, salg og [...]

Stansefabrikken Products

Stansefabrikken Products har med støtte av STI, tidligere Euro Business School, trent strukturert og jevnlig på salg og ledelse med STI 24/7 – videotrening på nett.

JobbDirekte

JobbDirekte benytter e-læringstjenesten STI 24/7. Telefonselgerne er svært fornøyde med STI 24/7 fordi kursene har gitt økt forståelse for kundenes behov oh større forståelse for hva salg er.

Avinor

Resultatet ble økt omsetning på de butikkene som deltok i  programmet. I forhold til referansegruppen (andre sammenlignbare butikker) oppnådde butikkene betydelig økt omsetning per kunde. Det [...]

BoligPartner

Prosessen har bidratt til et betydelig løft i aktivitet og salgsresultat.Første halvår 2014 falt bransjen med 22% og boligpartner oppnådde en økning på 26% i antall enheter. Til tross for et [...]

Postnord

– Vi har blitt mye mer bevisste på hvordan vi skal skape vekst, og KAMene har i løpet av de to siste årene levert fantastiske resultater. I tillegg til en vekst på ca 450 MNOK fra nye og [...]

Norwegian Broker

Norwegian Broker sin nysalgsavdeling ønsket å bli mer proaktive, og bedre i møtebooking og salg. Målsettingen var å oppnå en signifikant økning i salget. Resultatet i samarbeidet ga over 30 % [...]

Flytoget

STI, tidligere Euro Business School, har siden 2005 vært med på å utvikle bedriftskulturen og verdiene i Flytoget. Sammen med STI har alle kundetreffpunkter blitt definert for å sikre at Flytoget [...]

page 1 of 2

Skriv inn og trykk Enter for å søke