Våre produkter

Alle prosesser i en virksomhet bør ha det samme overordnede målet; å øke kundelojalitet.

STI Norway, tidligere Euro Business School, hjelper ledere, salgs- og serviceorganisasjoner med å skape bedre resultater. Det gjør vi gjennom grundige prosesser der vi innhenter verdifull informasjon internt og eksternt hos våre kunder gjennom vårt egenutviklede verktøy for målinger og undersøkelser. Resultatene gir oss innsikt til å kartlegge forbedringsområder. Vi har også utviklet tjenester innen e-læring som hjelper våre kunder å trene på bedriftens beste praksis uansett når og hvor det passer deres ledere og medarbeidere.

EBS 2342

E-læring – tilgang til kompetanse på nett

Virksomheter bruker mye ressurser på å utvikle sine ansatte for å ivareta sine konkurransefortrinn. Ledere og ansatte i ulike posisjoner møter en hektisk hverdag, og det er stadig vanskeligere å finne tid til utvikling og trening gjennom konferanser, kurs og seminarer.  Vi har derfor utviklet tjenester for e-læring som hjelper våre kunder til å nå sine mål innen ledelse-, salgs- og serviceutvikling.

Bilde-1-lost-prospect-1

Målinger og undersøkelser

Gjennom vårt egenutviklede verktøy, GAP Vision, evaluerer vi organisasjonens virksomhetsområder der det har størst betydning – hos kunden. Dette gir deg fortløpende oversikt over hvilke prestasjonsområder som påvirker kundenes tilfredshet og lojalitet, og dermed virksomhetens økonomiske resultater. Vi tilbyr et bredt spekter av målinger og undersøkelser som tilpasses behovet til hver enkelt kunde.

Skriv inn og trykk Enter for å søke