Salgstrening

For å bli best på salg og service, må man trene kontinuerlig. All trening starter med å finne ut hva som er viktigst for kunden. Bare da kan du vite hva du skal gjøre for å skape det beste kundemøtet.

Hver eneste lille detalj må finpusses og dersom du ønsker å ha de beste på laget, må du tilrettelegge for salgstrening og utvikling på arbeidsplassen. Hver dag.

Hverdagstrening sikrer utvikling og gode prestasjoner
Vår erfaring er at det er ingen som starter i en ny jobb, og er best fra første dag. Veien til det beste kundemøtet krever kontinuerlig salgstrening og fokus. Det gjelder også for dine medarbeidere. Den beste forutsetningen for å lykkes, er å overføre teori til praksis. Man må kontinuerlig øve på å møte kunden, sekunderes på kvaliteten og tilpasse atferden for å skape det beste og mest lønnsomme kundemøtet.

App i verdensklasse
For å sikre at medarbeidere og butikker forplikter seg til å forbedre eget resultat, må de selv eie resultatene. Dette gjøres gjennom daglig kundefeedback og treningsfokus i markedets beste app for hverdagstrening – Maze Premium by STI. Hver medarbeider kan velge sine egne treningsområder og følge utviklingen av disse gjennom kundefeedback. Interesse i kunders tilbakemeldinger gir nødvendig innsikt til å kunne justere adferd til det beste for både kundene og selskapet.

Relatert

Guide til gode kundeundersøkelser

E-boken vil hjelpe din bedrift med å identifisere forbedringspotensiale og få satt i gang tiltak for å skape vekst i selskapet.

Kundeinnsikt

Kunder er den viktigste delen av alle selskaper og bør derfor behandles best mulig.