Lene Moe BjørkheimSenior Consultant

Lene har 15 års erfaring fra kundeservice og salg, med bakgrunn fra telefonsalg, salg av komplekse løsninger og drift av kundeservice. Kundeservice ligger hennes hjerte nærmest, og de siste årene har hun jobbet med strategisk og operativt utvikling av kundesentre og bidratt til gode resultater gjennom et ufravikelig medarbeider- og kundefokus.

Hun setter sin stolthet i å alltid være oppdatert innenfor fagområdet og har gjennom å jobbe med flere ulike kundesentre opparbeidet seg en unik kompetanse og forståelse for bransjen. Hun evner å avdekke potensialet i personer og prosesser for å optimalisere driften, og hennes store styrke ligger i å se løsninger – uten å miste fokus på medarbeidere og kunder.

Kunder beskriver Lene som dedikert, profesjonell, kunnskapsrik og løsningsorientert.

Kompetanse:

  • Utviklingsprosesser innen kundeservice
  • Endringsledelse
  • Lederutvikling
  • Outsourcing

Telefon: +47 930 81 712

Skriv inn og trykk Enter for å søke