VÅRE TJENESTER

VÅRE TJENESTER

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vår visjon er å hjelpe virksomheter å realisere sitt fulle potensiale – ved hjelp av eksisterende ressurser.

digitaltsalglys

DIGITALE SALGSMULIGHETER

DIGITALE SALGSMULIGHETER

Kundene gjennomgår mellom 60-90% av beslutningsprosessen før de tar kontakt med din bedrift. La oss hjelpe deg med synlighet og konvertere leads til kunder.

TJENESTER

OPPDATERT SALGSSTRATEGI

OPPDATERT SALGSSTRATEGI

Kampen om kundene blir tøffere. Det er mye fokus på pris og lite på verdi. Å lykkes med B2B salg handler om å ha en plan. Hvordan er din bedrifts salgsstrategi designet for å lykkes i dine markeder?

TJENESTER

INNOVASJON

INNOVASJON

Innovasjon kan skape nye og viktige inntektskilder for fremtidens bedrifter. Hva er kundene dine ville til å betale for i fremtiden? Hvordan kan dere beholde deres konkurransefortrinn?

TJENESTER

E-LÆRING

E-LÆRING

Det er tre suksessfaktorer som må på plass for å lykkes med å utvikle deres ansatte. Et godt system, engasjerende innhold og realisering av implementeringsplan.

TJENESTER

Print

INNSIKT OG MÅLING

INNSIKT OG MÅLING

Bedrifter som tilegner seg innsikt om nåværende situasjon, identifiserer de viktigste prestasjonsområdene og utvikler seg på disse, skaper vekst. Vi gir deg innsikt til å ta riktige beslutninger.

TJENESTER

GODE KJØPSOPPLEVELSER

GODE KJØPSOPPLEVELSER

Kombinasjonen av netthandel og fysiske butikker skaper de beste handleopplevelsene for kunden. Interaksjonen mellom kunde og selger i butikk har fortsatt størst betydning for den totale kundeopplevelsen.

TJENESTER

Si ja til lønnsomme nyheter fra STI

Si ja til lønnsomme nyheter fra STI

UTVIKLING AV KUNDESERVICE

UTVIKLING AV KUNDESERVICE

Produkter og tjenester blir mer og mer lik. Kundens kostnad ved å bytte leverandør blir stadig lavere. Kundeservice er bedriftens viktigste lyttepost for utvikling og forbedring.

TJENESTER

Skriv inn og trykk Enter for å søke

Si ja til vårt nyhetsbrev

Motta lønnsom informasjon om salg, service og ledelse? Motta invitasjoner til våre etterspurte frokostseminarer og arrangementer? Da trenger vi ditt samtykke!

Du kan når som helst endre dine e-postpreferanser, og lese mer om hvordan vi behandler personopplysning i vår personvernerklæring.