VÅRE TJENESTER

VÅRE TJENESTER

STI er Norges ledende konsulentselskap innen ledelse, salgs- og kundeserviceutvikling. Vi jobber innenfor ulike fagområder og jobber med et bredt spekter av selskaper innen salgsutvikling for B2B salg, Kjedeutvikling og Retail, samt utvikling av kundeservice. Vår visjon er å hjelpe virksomheter å realisere sitt fulle potensiale – ved hjelp av eksisterende ressurser.

SALGSUTVIKLING

salgsutvikling-kun-sirkel

SALGSUTVIKLING

Kampen om kundene blir tøffere. Det er mye fokus på pris og lite på verdi. Å lykkes med B2B salg handler om å ha en plan. Hvordan er din bedrifts salgsstrategi designet for å lykkes i dine markeder?

salgsutvikling-kun-sirkel

INNSIKT

innsikt-kun-sirkel

INNSIKT

Bedrifter som tilegner seg innsikt om nåværende situasjon, identifiserer de viktigste prestasjonsområdene og utvikler seg på disse, skaper vekst. Vi gir deg innsikt til å ta riktige beslutninger.

Evaluering av salgsprosessen
Kundetilfredshetsundersøkelse
Lederevaluering
Analyse av tapte kunder
Leveranseevaluering
Medarbeiderundersøkelse

innsikt-kun-sirkel

INNOVASJON

innovasjon-kun-sirkel

INNOVASJON

Innovasjon kan skape nye og viktige inntektskilder for fremtidens bedrifter. Hva er kundene dine ville til å betale for i fremtiden? Hvordan kan dere beholde deres konkurransefortrinn?

Innovasjon som strategisk virkemiddel
Strategisk rådgivning
Vår metode

innovasjon-kun-sirkel

INBOUND MARKETING

digitalmarkedsfring-kun-sirkel

INBOUND MARKETING

Kundene gjennomgår mellom 60-90% av beslutningsprosessen før de tar kontakt med din bedrift. La oss hjelpe deg med synlighet og konvertere leads til kunder.

Inbound Marketing
Google Ads / Adwords annonsering
Søkemotoroptimalisering
Leads fra nettsiden

digitalmarkedsfring-kun-sirkel

KUNDESERVICE

kundeservice-kun-sirkel

KUNDESERVICE

Produkter og tjenester blir mer og mer lik. Kundens kostnad ved å bytte leverandør blir stadig lavere. Kundeservice er bedriftens viktigste lyttepost for utvikling og forbedring.

Analyse av kundeservice
Leder som coach
Årets kundeserviceledelse

kundeservice-kun-sirkel

E-LÆRING

E-LÆRING

Det er tre suksessfaktorer som må på plass for å lykkes med å utvikle deres ansatte.
Et godt system, engasjerende innhold og realisering av implementeringsplan.

Skreddersydd e-læring
E-læring for elektrobransjen

TA KONTAKT

TA KONTAKT

Finner du ikke det du leter etter? Ikke nøl med å ta kontakt.
Vi hjelper deg gjerne!

Skriv inn og trykk Enter for å søke