Metodene er nye og mulighetene er flere.

 

Vår misjon om å hjelpe virksomheter med å realisere sitt fulle potensiale, har ikke endret seg siden vi startet i 1988. At salg består av å finne, vinne og beholde kunder, er heller ikke nytt. Men erfaringen og innsikten vi har opparbeidet oss, og verktøyene og metodene vi benytter oss av, gir oss helt andre muligheter til å bidra til å øke din virksomhets konkurransekraft.

Finne kunder

Teknologien gir oss mange måter å kartlegge, tiltrekke og ha dialog med potensielle kunder på. Så mange og så omfattende at det kan bli lite kostnadseffektivt om vi ikke først gjør en meget grundig definering av målgruppen for din virksomhet. Vi har erfaring, ekspertise og verktøy som sikrer at du effektivt øker tilfanget av kunder gjennom å bruke tiden på de rette prospektene.

Vinne kunder

Ny kunnskap, ny teknologi og økt tilgang til informasjon gjør at kundene forventer mer enn tidligere. Som igjen krever mer og helt andre ting av virksomheten din. Forretningsfilosofien Rådgivende Verdisalg er utviklet for å møte disse kravene. Den baserer seg på anerkjent forskning og beste praksis. Kunder som bygger sitt salgsarbeid på Rådgivende Verdisalg opplever vekst både i omsetning og i lønnsomhet.

Beholde kunder

Har du brukt mye ressurser på å vinne kunder, er det lurt å bruke litt på å sikre at de blir. Langvarige kundeforhold lønner seg. Våre strategier for å øke kundelojalitet og redusere kundeavgang er bygget på årelang erfaring fra utallige kundeprosjekter og har bevist sin lønnsomhet.