Analyse
Når medarbeidere har relevant innsikt vil beslutninger tas raskere og bedre. Å ta feil valg som påvirker kundeforhold, medarbeidere eller samarbeidspartnere kan alle være direkte ødeleggende og gjøre langvarig skade. Derfor baserer vi i STI oss alltid på dype analyser basert på kundetilbakemeldinger, medarbeiderundersøkelser og kvalitative intervjuer for å kunne rådgi våre oppdragsgivere på en optimal måte.
For oss i STI starter all innsikt med å innhente data som kan være relevant, for så å analysere disse funn. Neste steg er å visualisere resultatene slik at alle kan forstå komplekse sammenstillinger og bruke dette ti fremtidige beslutninger og operative avgjørelser.
Våre innsiktsanalyser kan inkludere:
• Kundeundersøkelser inkludert produktanalyser
• Medarbeiderundersøkelser
• Lønnsomhet
• Kundesegmenteringsanalyser
• Win/Lost analyser
• Leveranseevaluering
Relatert
Guide til gode kundeundersøkelser
E-boken vil hjelpe din bedrift med å identifisere forbedringspotensiale og få satt i gang tiltak for å skape vekst i selskapet.
Medarbeiderundersøkelse
Resultater skapes i samspillet mellom ledelse og medarbeidere. Medarbeidere som trives, presterer også godt.
Kundesegmentering
Det er et faktum at den eneste måten en bedrift reelt sett kan vokse på, er å vokse sammen med sine kunder.